Fine https://www.sexfranckmuller.com. professional https://www.businessfranckmuller.com/. browse around this website travelfranckmuller.com. With Free Delivery replica Franck Muller watches. her latest blog replica Franck Muller. Perfect showfranckmuller.com. check out here newsfranckmuller.com. top article healthfranckmuller. visit this site franck muller replica. look at this site franck muller replica. have a peek at these guys https://www.richardmilleaaa.com/. official statement https://www.richardmilleairbus.com/. Web Site richardmillealll.com. you could look here richard mille replica watch. blog link richard mille fake. 90% off richardmillebest.com. important site richardmillebubba.com. look at here richard mille replica ebay. read this https://www.richardmillecarbon.com/. Get More Information richard mille replica ebay.

YOUR PR & PUBLISHING

kontakt: misa@misasalacova.com

COPYWRITING

Není to jen tak, sednout si a napsat článek. Tím spíš otextovat web nebo napsat e-book. Možná máte za sebou podobnou zkušenost,že výsledek nebyl i přes veškerou snahu tím pravým. Vyžaduje to zkušenost, dostatek času i nadání. Nakonec nikdo neumí všechno. Ale ty texty, ty my umíme!

MARKETINGOVÝ AUDIT

Marketingový audit prověří veškeré firemní interní a externí marketingové aktivity. Využívá se k tomu celá řada nástrojů a metod, díky kterým dochází ke zjištění skutečného stavu. Identifikují se oblasti současného postavení firmy a možnosti jejího dalšího vývoje. Nejčastěji je marketingový audit prováděn externí poradenskou společností, která není vtažena do denních témat a problémů. Ta provádí audit objektivně, nestranně, nezkresluje fakta a pohled na situaci ve firmě. Po marketingovém auditu je vhodné aplikovat následná opatření, jejichž cílem je nabídnout zákazníkovi výrobky a služby s co největší přidanou hodnotou.

(+) Správně zpracovaný marketingový audit vám přinese

+ Určení plýtvání finančními a lidskými zdroji.

+ Popis úspěšných marketingových aktivit z minulosti.

+ Efektivní vynakládání prostředků určených k propagaci.

+ Nestranná objektivní fakta o vaší situaci.

(–) Dlouhodobě můžete plýtvat finanční prostředky na aktivity, které vám nic nepřinášejí. Bez identifikace těchto oblastí ztrácíte peníze,

energii i potenciál vašich zaměstnanců každý den.

PRŮZKUM TRHU

Velmi důležitou součástí segmentace zákazníků je průzkum trhu. Jeho cílem je zhodnocení možností prodeje vašich produktů nebo služeb, zjištění stavu konkurence (tedy například to, jestli již velmi podobný produkt či službu dlouhodobě nenabízí) a také odhad velikosti budoucí poptávky. Typicky se zaměřujeme na demografické údaje, povědomí o značce a její hodnocení, obecné postoje k dané kategorii produktu, obvyklé způsoby používání produktu nebo nároky na vlastnosti produktu a jejich význam pro zákazníky.

(+) Správně vedený průzkum trhu vám přinese

+ Informace o aktuálním stavu trhu.

+ Ohraničení cílové skupiny vašich potenciálních zákazníků.

+ Velmi dobré povědomí o chování a aktivitách vaší konkurence.

+ Zprávu o povědomí o vaší značce a její hodnocení.

(–) Podceníte-li význam průzkumu trhu, riskujete anabázi nesprávným postupů, a tím i neefektivně vynaložených finančních prostředků a času.

CONTENT (OBSAHOVÁ) MARKETING STRATEGIE

Obsahový marketing (nebo také content marketing) je specifickou kategorií marketingu. Jeho primárním cílem je dosáhnout určených marketingových cílů pomocí obsahu. Bývá také definován jako součást „inbound marketingu” (metoda přeměny návštěvníka na spokojeného zákazníka) a svým charakterem ho můžeme zařadit mezi metody „pull marketingu” (zákazník sám aktivně vyhledává informace a na obsah může obvykle reagovat). Nejde tedy o pasivní copywriting, za který bývá někdy zaměňován.

(+) Dobrá content marketing strategie vám zajistí

+ Posílení vztahu se stávajícími zákazníky.

+ Získání nových zákazníků, například formou doporučování produktů.

+ Posílení pozice na trhu.

+ Zapojení zaměstnanců, a tím posílení vztahů ve firmě.

(–) Bez dobrého obsahového marketingu dáváte šanci konkurenci, aby vytvářela „reputaci“ vašich služeb nebo produktu za vás.

Dostáváte se do role pasivního pozorovatele.

(RE)BRANDINGOVÁ STRATEGIE

Brandingová strategie má za cíl určit procesy, metody a aktivity, jejichž výsledkem je nová identita a pozice značky. Jde o klíčovou firemní strategii, jejímž cílem je zajistit žádoucí image značky a především její DIFERENCIACI OD KONKURENCE. Toho dosáhneme tak, že zdůrazníme jedinečné vlastnosti a aspekty značky. Jde o systematické „vkládání” žádoucích informací do myslí zákazníků a tím o vyvolání pocitů a psychických procesů spojených s kvalitou značky, její image, poměrem ceny a kvality atp. Jedná se tedy o prodejní nástroj, který napomáhá k vymezení se vůči konkurenci.

(+) Správná (re)brandingová strategie vám zajistí

+ Jednoznačné odlišení od konkurence a žádoucí vnímání značky.

+ Správné vnímání hodnoty produktů a služeb v kontextu s užitkem (zážitkem).

+ Schopnost působit na vybraný segment a získat jeho zájem o produkt/službu.

+ Efektivní tvorbu produktových nabídek.

+ Správné použití u všech komunikačních elementů a trvalý rozvoj vaší značky.

(–) Nikdo se nechce stát indiferentní, nevýraznou položkou na spotřebitelském trhu. Bez jasně definovaného

brandu a positioningu budete jen těžko získávat vlastní tvář.

PR

Spotřebitelé jsou zahlceni stále větším množstvím méně originálních reklamních sdělení, a nejen proto účinnost klasické reklamy klesá. K zajištění stejného účinku jsou firmy nuceny vynakládat stále větší náklady na nákup médií. My disponujeme řadou nástrojů, které levněji a kreativněji budují vztah spotřebitele ke konkrétní značce. Umíme vytvořit dlouhodobý příběh, který oslovuje zákazníky přímou komunikací, prostřednictvím internetu, a má potenciál dostat se i do relevantních médií. Při vytváření produktových PR strategií jsme zvyklí úzce spolupracovat s agenturami, které zajišťují další složky marketingového mixu.

Online Publishing

Internet je největší revolucí v oblasti komunikace od vynálezu knihtisku. Mít oficiální webové stránky dnes již nestačí, čím dál větší důraz je kladen na účinný dialog se zákazníky. Nástroje v podobě sociálních sítí, blogů a diskusních fór proměnily konzumenty reklamy v mluvčí, kteří dnes již nejsou pouze pasivními příjemci sdělení. Chcete-li se prosadit ve světě on-line komunikace, měli byste svým klientům také naslouchat. Pomůžeme Vám doručit sdělení té správné cílové skupině prostřednictvím správného média a v ten pravý čas. Zároveň se postará o vaši reputaci napříč všemi on-line kanály. Pomůže s optimalizací vašich webových stránek pro vyhledávače (SEO). Klíčovými parametry pro navrhované marketingové strategie jsou pro nás vždy přesné zacílení, efektivní komunikace a měřitelný výsledek v relevantním čase. 

 

 

COOLBRNOBLOG